Kiwanis Weert

KOM BIJ KIWANIS

Ben je gemotiveerd om kinderen en gezinnen in je gemeenschap te ondersteunen, en wil je daarbij ook je maatschappelijk- en sociaalnetwerk uitbreiden ?

Wil je dat niet alleen doen, maar met mensen uit je omgeving?

Spreekt ‘Geen woorden maar daden’ je aan en staat ook gezelligheid en saamhorigheid hoog in je vaandel?

Dan is er een Kiwanis Club in je eigen regio, die daar een interessant platform voor biedt!

Kiwanis behoort wereldwijd tot de twee grootste service organisaties en heeft meer dan 600.000 leden verenigd in clubs in bijna alle werelddelen.

In Nederland zijn ruim 2000  Kiwanis leden actief in ruim 100 Kiwanis Clubs !

De Kiwanis Club Weert is een mix van 36 enthousiaste en betrokken dames- en heren leden, die zich al 35 jaar inzetten voor het goede doel van de Weerter gemeenschap en de Weerter kinderen in het in het bijzonder.

Dit alles en altijd onder het motto:  SERVING THE CHILDREN OF THE WORLD !

Ben je geinteresseerd en wil je meer weten over Kiwanis Club Weert, dan kun je uiteraard altijd een van onze leden benaderen. Ieder van ons geeft jou graag meer informatie.

Wil je vrijblijvend een keer een bijeenkomst van onze club meemaken, neem dan contact op met de secretaris, of als je een lid van de club kent vraag haar of hem om je een keer uit te nodigen voor een meeting zodat we samen kunnen bekijken of jij bij de club past en de club bij jou.